11/10/2016

Jesienne Targi - Kielce 2016!

Miło nam poinformować, że w dniach 30.09 - 01.10 Księgarnia Królewska 11 uczestniczyła w targach książek, zabawek, gier i artykułów papierniczych, których organizatorem była Hurtownia Ateneum. Swoją bogatą ofertę zaprezentowało ponad 60 wystawców.

Jedną z ciekawszych propozycji - grę "Timeline - Polska" przedstawiło wydawnictwo Rebel dotychczasowy producent m.in. takich pozycji jak Dobble, Dixit, czy Imago, które wśród miłośników gier planszowych cały czas cieszą się dużym zainteresowaniem.

Wszystkie w/w pozycje dostępne są w naszej księgarni. Zapraszamy do zakupów!

59,95 PLN

Timeline Polska

Wydawnictwo: Rebel,

Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może jesteś w stanie odgadnąć datę tego wydarzenia? Pamiętasz, kiedy Polska odzyskała niepodległość? Jak myślisz, co zbudowano wcześniej: Bazylikę Mariacką w Gdańsku czy kopalnię soli w Wieliczce? Wybierz jedną z posiadanych w ręku kart i zdecyduj, czy prezentowane przez nią wydarzenie miało miejsce przed tym, które leży już na stole, czy po nim. Następnie odwróć kartę i sprawdź, czy masz rację! Nie musisz znać żadnych dat i wydarzeń, wystarczy dedukcja i trochę szczęścia.
Gra Timeline: Polska należy do bestsellerowej serii gier, które podbiły cały świat, ale karty znajdujące się w tej wersji, dotyczą tylko wydarzeń z Polski. Z grą Timeline: Polska historia okazuje się być nie tylko ciekawa, ale wręcz fascynująca! Poznaj niezwykłe wydarzenia z historii naszego kraju, z których możemy być dumni.
Timeline: Polska to idealny sposób na naukę przez zabawę. Gracze nawet nie zorientują się, jak wiele zostanie im w głowach już po pierwszej, krótkiej rozgrywce. Gra jest idealnym narzędziem do wykorzystania przy nauce historii, ale też świetnym sposobem na integrację grupy.

Liczba graczy: 2-8
Czas rozgrywki: 15 minut


119,95 PLN

Dixit

Wydawnictwo: Rebel,

Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!

Zawartość pudełka:
84 wielkoformatowe karty
1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka
6 drewnianych pionków królików
36 znaczników głosowania
instrukcja

Liczba graczy: 3-6
Czas rozgrywki: 30 minut


59,95 PLN

Dobble

Wydawnictwo: Rebel,

W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Dlaczego musisz mieć tę grę?
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
Tylko Dobble tłumaczy się w minutę!
Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele.
Tylko Dobble ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy.
Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.

Liczba graczy 2-8


82,50 PLN

Imago

Wydawnictwo: Rebel,

Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia!
60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła - zagadki (filmy, miejsca, postacie).
Połóż jedną kartę na drugiej. Połącz je. Porusz odpowiednio. Spraw, by ożyły.
Możliwości są nieskończone! W tej grze nie ma żadnych ograniczeń.

Zawartość:
60 przezroczystych kart
65 kart Enigmy
35 znaczników
instrukcja.

Imprezowa gra dla 3-8 graczy, w wieku od 12 lat.

KSIĘGARNIA KRÓLEWSKA 11 S.C.

ul. Królewska 11, 20-109 Lublin, Polska

 

tel. +81 525 28 34

e-mail: lublin@ksiegarniakrolewska11.pl

NIP: 9462650866

 

godz. otwarcia: